sparade notiser mm

Här kan du tycka till och ge feedback om TävlingsGuiden

sparade notiser mm

Inläggav mamma99 » sön 20 dec 2009, 21:54

Hej Per!
Jag undrar hur många sparade notiser man kan ha. Liksom "Mina tävlingar". Blir det någon gång fullt? Det finns ju ofta runt 700 tävlingar här på sidan, så jag förstår att utrymmet är väl tilltaget. Och så vill jag ju ha kvar tävlingsnoteringar OM arrangören skulle vara väldigt sent ute med vinstredovisningen. Det är häftigt att se "Mina vinster" utökas efter hand! :D
Användarvisningsbild
mamma99
Medlem
Medlem

Re: sparade notiser mm

Inläggav per » mån 21 dec 2009, 18:18

Hej! Visst är det en resursfråga men det finns inga planer på att införa några begränsningar i antalet noteringer eller notiser. Ambitionen är att det man vill ha sparat på kontot ska finnas där så länge man själv vill. Just för att det är kul att kunna se gammal historik, sina motiveringar, priser etc och inte minst oberoende hur slö arrangören nu än är att meddela vinnare :) De begränsningar som finns idag gäller max tecken på notiser.

Skulle det bli aktuellt med begränsningar vare sig det gäller hur länge information sparas eller tak för antal så får man prioritera det som är mest intressant att ha sparat på sitt konto. För historik t.ex. är vinstnoteringar och notiser det som är mest intressant att ha sparat medan gammal historik över tävlingar man inte vann i är lite mindre intressant.
Användarvisningsbild
per
Medlem

Återgå till Om sajten